Powołanie Pana Tomasza Nadolskiego na funkcję Wiceprezesa Zarządu Polwax S.A. 12 lutego 2019
Pan Tomasz Nadolski jest Absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Ukończył również studia podyplomowe w Szkole Zarządzania i Przedsiębiorczości Akademii Ekonomicznej w Krakowie na kierunku Europejskie Studia Menedżerskie
Doświadczenie zawodowe zdobywał w GRUPIE KĘTY S.A.- firmie będącej krajowym liderem w zakresie przetwórstwa aluminium i produkcji opakowań o zasięgu międzynarodowym. Koordynował prace działu planowania i logistyki, odpowiadał m.in. za projekty związane z analizą strategiczną, procesami due diligence oraz zarządzaniem relacjami inwestorskimi. W dziale kontrolingu finansowego odpowiadał za procesy planowania, raportowania oraz nadzór właścicielski w ramach grupy kapitałowej.
Doświadczenie menadżerskie zdobywał w Jastrzębskich Zakładach Remontowych sp. z o.o. należących do Jastrzębskiej Spółki Węglowej S.A.
W kwietniu 2004 roku rozpoczął pracę w LOTOS Oil S.A. na stanowisku Szefa Biura Finansów. Od stycznia 2007 roku do kwietnia 2013 roku pełni funkcję Dyrektora ds. Finansowych Spółki a także Prokurenta. Główny obszar obowiązków i odpowiedzialności obejmował zarządzanie finansami, koordynację realizacji planów inwestycyjnych, wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania SAP oraz nadzór nad składami podatkowymi i podatkiem akcyzowym.
Z dniem 20 stycznia 2014 roku został powołany przez PKP Cargo S.A. do Zarządu EUROTERMINAL Sp. z o.o. w Sławkowie. Jako Członek Zarządu odpowiadał za obszar finansów, inwestycji i administracji do lipca 2016 roku.
W lipcu 2016 roku został powołany do Zarządu ORLEN Oil Sp. z o. o. i funkcje tę pełnił do maja 2017 roku, odpowiadając między innymi za obszar produkcji, badania i rozwój, logistykę, oraz inwestycje.